مدیران سازه گستر مدحت

پیشروان نوآوری در صنعت ساخت و ساز مدرن

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مهندس علی مدحت

مدیر عامل

من افتخار می‌کنم که رهبرى تیمى را بر عهده دارم که نوآورى، تعهد و کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و با اتکا به دانش فنى روز دنیا و تجربه‌هاى ارزشمند، در مسیر ارائه بهترین راه حل‌هاى ساخت‌و‌ساز مدرن و پایدار قدم برمى‌دارد. هدف ما تحویل پروژه‌هایى با کیفیت‌برتر و ایجاد ارزش افزوده براى جامعه و مشتریان مان است.

مهندس رضا مدحت

قائم مقام مدیر عامل
عضو هیئت مدیره

هدف من و تیم مدیریتى، هدایت شرکت به سوى افق‌هاى جدیدى از نوآورى و بهره‌ورى است. هر پروژه براى ما فرصتى است تا با استفاده از تکنولوژى‌هاى نوین و مدیریت بهینه منابع، محیطى ایده‌آل و با کیفیت را خلق کنیم. باور دارم که با همت و هم افزایى تیم، مى‌توانیم به چشم اندازهاى بزرگ دست پیدا کنیم و سهمى برجسته در توسعه صنعت ساخت‌و‌ساز کشور داشته باشیم.

خانم مرجان جباری

عضو هیئت مدیره

من افتخار مى کنم به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت سازه گستر مدحت در کنار تیمى متعهد و خلاق، به دنبال ارتقاء استانداردهاى صنعت ساخت‌و‌ساز هستیم. باور دارم که کیفیت، نوآورى و توجه به نیازهاى مشتریان، اساس موفقیت پایدار در هر پروژه است. با تمرکز بر مدیریت هوشمندانه و استفاده از فناورى‌هاى نوین، تلاش مى‌کنیم تا محیطى مدرن و ماندگار را خلق کنیم.

شرکت سازه گستر مدحت در سال 1380 با هدف گسترش صنعت ساختمان سازی و ترویج استانداردسازی در این صنعت تاسیس گردید و هم اکنون با گذشت نزدیک به دو دهه ار آغاز فعالیت و با اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و کادر مهندسی مجرب و تجهیزات پیشرفته تولید سعی می نماید گامی هرچند اندک در راستای آبادانی این دیار کهن بردارد .

این شرکت سعی نموده است با متمرکز کردن فعالیتهای خود بر صنعت ساختمان سازی ، راه سازی ، طراحی و ساخت کلیه تجهیزات قالب فلزی بتن و متعلقات قالب بندی و همچنین تمامی فعالیتهای جانبی این صنعت مجموعه ای را متشکل از گروه های اجرائی مختلف جهت کلیه اهداف تشکیل دهد. تا با ایجاد مجموعه ای منسجم و فراگیر ، تمامی خدمات مورد نیاز این صنعت را ارائه دهد .

خدمات و فعالیت کلی شرکت:

تولید انبوه و با کیفیت قالب های فلزی بتن با تمامی متعلقات

خدمات پس از فروش

 

از آنجائی که یکی از مهم ترین دغدغه های کارفرماها و شرکت های ساختمانی و پیمانکاری چگونگی کاربرد قالب ها مونتاژ و نصب در پروژه است. این شرکت متعهد می‌باشد بنا به درخواست کارفرما با اعزام متخصص‌ترین افراد با تجربه بالای اجرائی تا انتهای پروژه همراه کارفرما باشد و به محض نیاز به مشاوره، مشکلات فنی و … در سریعترین زمان به یاری کارفرما بشتابد.

خدمات پس از فروش

مدحت و توسعه

 
 

شرکت سازه گستر مدحت در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در صنعت قالب فلزی بتن آغاز نمود و از همان سال های اول با برنامه ریزی دقیق اقدام به تولید محصولات جدید و مورد نیاز بازار نمود  و در سال های اخیر و بعد از افتتاح خطوط جدید تولید در این شرکت واحد های فنی و مهندسی ، R&D  اقدام به مهندسی معکوس جدیدترین محصولات وارداتی در ایران نمودند که از آن جمله می توان به قالب های تونل لاینینگ ،  قالب تونل فرم ، قالب هوپاد و انواع قالبهای خاص اشاره نمود که خوشبختانه با تلاش دسته جمعی تیم شرکت سازه گستر توانستیم تمامی محصولات را به بهترین شکل و مقرون به صرفه ترین حالت بومی سازی کنیم و قیمت تمام شده را بعضا یک سوم قیمت روز جهانی کاهش دهیم

جدیدترین محصول تولیدی شرکت قالبهای هوپاد می باشد که برای اولین بار در ایران تولید و روانه بازار شد .

سازه گستر مدحت در این مسیر آماده دریافت دیدگاه های صاحب نظران این صنعت ، دانشجویان ، مهندسین ، پیمانکاران و تمامی زحمت کشان ایران عزیز است . امیدواریم با این هم افزایی ویژه بتوانیم با اتکا به توان داخلی نیاز کامل داخلی را مرتفع نماییم و بتوانیم در رقابت با بازارهای بین المللی محصولاتی در خور نام ایرانیان به اقصی نقاط دنیا صادر کنیم 

شرکت سازه گستر مدحت همیشه تلاش کرده است تا از متخصص ترین و حرفه ای ترین افراد و دانشجویان فعال در زمینه مهندسی خود بهره ببرد که کادر موجود گواه این مسئله است شرکت همیشه در تلاش است تا با ایجاد بستری مناسب ، دانشجویان امروز را به متخصصین فردا تبدیل نماید و برنامه و خط مشی ما استفاده از این نیروها در جهت تولید با کیفیت ایرانی می باشد.

لذا این شرکت از تمامی مهندسی، دانشجویان، اساتید دانشگاه، مولفان و صاحب نظران این صنعت برای بازدید از خط تولید شرکت دعوت به عمل می‌آورد . 

ما بر انیم تا با ایجاد این ارتباط تنگاتنگ بین دانشگاه و صنعت قالب فلزی بتن، دانشجویان را آماده ورود به بازار کار و استفاده از این پتانسیل بی نظیر دانشگاهی در خودکفایی قالب بتن نماییم. ما آماده دریافت نظرات سازنده شما هستیم و دوشادوش این قشر عظیم دانشگاهی گام بر میداریم.

شرکت آماده برقراری ارتباط با دانشجویان و دانشگاهیان در سراسر ایران می‌باشد. 

برای بازدید از خط تولید شرکت در قالب تیم‌های دانشجویی و همین طور دریافت آخرین اطلاعات صنعت قالب‌بندی بتن روز دنیا می‌توانید با شماره تماس 09124781650  تماس حاصل نمایید . 

همچنین شرکت، آماده دریافت مقالات و تحقیقات دانشجویان در این حوزه و انتشار آن در مجلات و سایت و شبکه های اجتماعی شرکت می‌باشد .

سازه گستر مدحت در مطبوعات و رسانه ها

مایلید با شما تماس بگیریم؟